Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder alle køb af varer til levering i Danmark (ekskl. Færøerne og Grønland).
GENERELLE OPLYSNINGER
Micro Mobility Danmark
c/o ROOM2PLAY
Stejlepladsvej 15, DK-2990 Nivå
CVR. 31075521
Telefon: 53 86 88 04
E-mail: hello@micro-scooters.dk
Kontakt kundeservice alle hverdage kl. 8.30 – 16.00 på telefon 53 86 88 04.
BESTILLING
Det er nemt og sikkert at handle på micro-scooters.dk
Alle priser angivet i DKK inklusive 25% moms.
Læg de ønskede varer i kurven og vælg ”Indkøbskurven” øverst til højre, når du er færdig med at handle.
Her får du et samlet overblik over dine bestilte varer og det vil være muligt at justere antal.
Når du er klar til at gå til betaling, så skal du markere, at du har accepteret vores Handelsbetingelser inden du klikker på ”Gå til betaling”.
Indtaster herefter dine kontakt- og leveringsoplysninger og gennemgå ordren for et samlet overblik.
Når du har betalt din ordre, modtager du inden længe en bekræftelse på e-mail.
BETALING
På micro-scooters.dk kan du betale med Dankort, VISA, VISA Electron og MobilePay. Det er også muligt at dele betalingen op via Klarna.
Betalingen vil først blive trukket fra din konto, når varen afsendes fra vores lager.
Alle beløb er i DKK inklusiv 25% moms.
micro-scooters.dk bruger en godkendt betalingsserver fra Nets, der krypterer alle dine kortoplysninger. Det betyder, at andre ikke kan aflæse dine informationer.
Dine kortoplysninger gemmes ikke, og der kan ikke hæves mere på kortet end det beløb, du har accepteret ved din betaling.
Kortbetalinger skal godkendes med NemID eller med personlig kode + sms kode via sikkerhedssystemet 3d-secure (Dankort Secured by Nets samt Verified by Visa).
Hvis du endnu ikke har oprettet en personlig kode eller tilmeldt dit mobilnummer til dit betalingskort, vil du blive guidet under godkendelsesprocessen.
Du kan også registrere eller ændre tilknyttet telefonnummer og kode her: https://enroll.3dsecure.no/nets-nemidenroller/EnrollSite.
Sikkerhedsreglerne for betaling er reguleret af EU.
Læs mere om reglerne her: https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx
FRAGT OG LEVERING
Vi bestræber os på at pakke din ordre så hurtigt som muligt, og den afsendes fra vores lager indenfor 1-2 hverdage.
Vi leverer i Danmark (ekskl. Færøerne og Grønland). Det er ikke muligt at bestille til adresser i udlandet.
Alle ordrer sendes med GLS til nærmeste pakkeshop eller til en privat adresse:
- Levering til GLS Pakkeshop: 49 DKK
- Levering til privat adresse: 59 DKK
- Levering med omdeling til erhvervsadresse: 59 DKK
- Ordrer over 500 DKK sendes fragtfrit
GLS leverer ikke i weekender eller på helligdage.
Vi sender alle varer som pakkepost med GLS, med mulighed for at spore pakken undervejs. Du kan altid selv spore din pakke via tilsendte tracking-nummer, som du modtager fra GLS, når pakken afsendes fra vores lager.
Hvis der opstår problemer i forbindelse med din levering, vil vi kontakte dig pr. e-mail.
Hvis du ikke afhenter din pakke, og den sendes retur, vil du få refunderet det fulde beløb, dog fratrukket fragtomkostninger for returneringen.
Derudover betaler du for de ekstra fragtomkostninger ved at få leveret varen på ny.
Da vi gerne vil værne om miljøet og minimere ressourceforbruget, kan fyldet i din pakke bestå af flere forskellige materialer, som vi genbruger på lageret, ligesom du kan modtage din ordre i en genbrugskasse.
MULIGHED FOR AFHENTNING
Du har mulighed for at vælge Afhent fra lager uden leveringsomkostninger.
Afhent hos:
micro-scooters.dk
c/o ROOM2PLAY, Stejlepladsvej 15-17, 2990 Nivå
Lageret er åbent for afhentning: Alle hverdage, mandag til torsdag 9.00-16.00 og fredag 9.00-15.00
Hvis du har valgt afhentning på vores lager, får du nærmere information via mail, når din ordre er klar til afhentning.
PRISMATCH
Hvis du finder samme vare billigere et andet sted, matcher vi prisen på varen ved at refundere forskellen (ekskl. fragt). Blot skal varen kunne købes i en dansk butik eller dansk webshop (.dk), varen skal være på lager og må ikke være sat ned på grund af ophør eller konkurs. Vi tilbyder ikke prismatch, hvis den nedsatte pris er forudsat en abonnementsordning.
Har du allerede købt en vare hos micro-scooters.dk, og du ser varen billigere, så kontakt os INDEN FOR 5 HVERDAGE efter dit køb for at benytte dig af vores prismatch.
FOR SALG TIL KOMMUNER OG INSTITUTIONER
Flere af vores produkter egner sig til institutioner. Kontakt os gerne for specialpriser på større indkøb, rådgivning og spørgsmål på hello@micro-scooters.dk eller på telefon nr. 53 86 88 04
RETURPOLITIK
MODTAGET DEFEKT VARE
Vi anbefaler altid at du kontrollerer varerne for eventuelle fejl og mangler, så snart du modtager dem.
Er pakken eller er indholdet beskadiget ved modtagelse, skal du meddele det til os indenfor 3 hverdage. Send en e-mail til hello@micro-scooters.dk, hvori du beskriver, hvad problemet er, oplyser dit ordrenummer og vedhæfter et billede af skaden.
ANNULLERING AF ORDRE
Hvis du efter bestilling skulle ønske at annullere din ordre, kontakt straks vores kundeservice.
Når pakningen af din ordre er gået i gang eller hvis ordren er afsendt, er det ikke længere muligt at annullere ordren og vores Returpolitik træder i kraft.
micro-scooters.dk kan annullere en ordre på baggrund af udsolgte varer, tekniske fejl, uregelmæssigheder eller manglende ordreinformationer eller betaling, henstillinger fra Nets angående betalingskort, leverandørsvigt eller force majure.
Du vil selvfølgelig modtage en besked ved annullering af ordre.
30 DAGE RETUR- OG FORTRYDELSESRET
Ønsker du at returnere eller fortryde et køb, skal dette ske indenfor 30 dage efter modtagelsen.
Send en e-mail til hello@micro-scooters.dk med besked om, at du ønsker at fortryde dit køb samt hvilke varer, det drejer sig om. Husk at oplyse dit ordrenummer.
Når du har meddelt os, at du ønsker at returnere din ordre, har du yderligere 14 dage til at sende varen retur inklusiv en kopi af din ordrebekræftelse/faktura.
Du kan også sende varerne til retur uden at kontakte os først, ved at udfylde en STANDARD-FORTRYDELSEFORMULAR og vedlægge en kopi af ordrebekræftelse/faktura. Dette skal ske indenfor 30 dage efter modtagelsen.
Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind, og du bærer risikoen for varens tilstand, indtil den modtages på vores lager.
Har produktet været brugt eller er emballagen beskadiget eller mangler, udgør dette en eventuel værdiforringelse, der vurderes ved modtagelse af de returnerede varer. Det betyder, at du dermed kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængigt af varens handelsmæssige værdi.
RETURPORTAL
Efter du har kontaktet kundeservice, har du mulighed for at returnere via Shipmondo Returportal.
RETURADRESSE
micro-scooters.dk
c/o ROOM2PLAY, Stejlepladsvej 15-17, 2990 Nivå
Vi modtager IKKE pakker til pakkeshop eller sendt pr. efterkrav, og varer skal altid sendes i forsvarlig emballage.
Du kan ikke fortryde et køb ved blot at nægte modtagelsen af varen uden samtidigt at give os tydelig besked om dette.
Hvis dette skulle ske, fratrækker vi fragtomkostninger til forgæves levering i refunderingsbeløbet.
TILBAGEBETALING AF KØBSBELØB
Når varen er modtaget og godkendt på vores lager, refunderer vi købsprisen for de returnerede varer.
Returneres hele ordren samlet, vil ordren totale beløb blive refunderet.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Vi tilbagebetaler udelukkende til samme betalingskort, som den oprindelige betaling blev trukket fra.
REKLAMATIONSRET
Hos microscooters.dk yder vi 2 års reklamationsret i henhold til købeloven på fabrikationsfejl og mangler ved varen.
Det betyder, at du vil få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation.
Reklamationen skal være berettiget, og manglen må ikke være opstået på sliddele (håndtag, bremseklods, hjul, kuglelejer, dæktape etc.), som følge af fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen ved varen ved at sende en e-mail til hello@micro-scooters.dk, hvori du beskriver, hvad problemet er, oplyser dit ordrenummer og vedhæfter et billede af skaden.
Du får hurtigst muligt svar, så snart vi har behandlet og taget stilling til din henvendelse.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger i forbindelse med en eventuel returnering.
Husk, at få en kvittering for fragtomkostningerne.
RETURPORTAL
Efter du har kontaktet kundeservice, har du mulighed for at returnere via Shipmondo Returportal.
RETURADRESSE
micro-scooters.dk
c/o ROOM2PLAY, Stejlepladsvej 15-17, 2990 Nivå
Vi modtager IKKE pakker til pakkeshop eller sendt pr. efterkrav, og varer skal altid sendes i forsvarlig emballage.